Zápis ze schůze č. 7 Osadního výboru Lubojaty
Datum: 11.4.2011
Přítomni: Václav Bartolotti, Ivana Chovancová, Oldřich Němec, Ing. Pavel Novák, Taťána Seidlerová, Bc Radim Žídek, Dana Kunovská
Hosté :Petr Klimek – starosta Bílovce
p. Faldík - místostarosta
Kontrola úkolů z předcházející schůze:
1.3. Oprava kanalizace na pozemku pana Ruska byla přislíbena do konce 10/2010 a do dnešního dne nebyly práce započaty. Žádáme o sdělení průběhu realizace této akce.
- Po konzultaci s panem Bialíkem bude provedeno místní šetření za účelem dořešení dalšího postupu
- Předseda OV domluví s panem Bialíkem konkrétní termín schůzky
- schůzka proběhne 20.4. v 15:00
2.2. OV připraví dopis na MÚ ohledně zajištění možnosti kulturního vyžití v obci z důvodu neexistence vhodných prostor pro pořádání akcí. (Sál OV je v havarijním stavu, navíc má nedostatečnou kapacitu, sál hostince u Jindry je v prodeji a jeho budoucnost je nejistá)
- Dopis byl předán panu starostovi a členům zastupitelstva a na veřejné schůzi bylo řečeno, že se touto otázkou budou orgány města zabývat.
- Na dnešní schůzi se účastnili starosta a místostarosta města Bílovce. Byly nastíněny způsoby řešení a další postup. Do příští schůze připraví OV materiál výhod a nevýhod jednotlivých řešení a Ing. Novák začne zpracovávat studii využitelnosti obou objektů.
2.3 V letošním roce se uskuteční oslavy 120let hasičů a 735 první písemné zmínky o obci.
- dne 19.4. v 20:00 se uskuteční další schůzka za účelem příprav oslav
4.6. Občany byly vzneseny požadavky na dodláždění chodníků , opravy komunikací apod.
Na veřejné schůzi s zástupci města jsme byli obeznámeni s finančním limitem pro obec na opravy a investice ve výši 150 000,- Kč, tento považujeme i vzhledem k nutným pracem a hlavně k velikosti obce za nedostatečný.
V rámci priorit pro financování investičních akcí v obci bylo vybráno toto pořadí:
1/ Dodláždění chodníku na křižovatce směr Bítov směrem ke kluzišti a oprava stávajících chodníků včetně bezbariérových úprav.
2/Rekonstrukce komunikace na hřiště včetně úpravy hydrantu vodovodního řádu.
3/Oprava omítek autobusové čekárny a její výmalba
4/Realizace dláždění chodníku za hasičskou zbrojnicí.
- Na dnešní schůzi byl vznešen další požadavek občanů na osvětlení požární nádrže
6.2. OV žádá MÚ o kontrolu a prořez stávajících dřevin na veřejných prostranstvích v obci, zejména pak topolů na kluzišti a usychajících lip na hřišti z důvodu bezpečnosti občanů.
- OV zjistí u paní Holáňové jestli je třeba sepsat písemnou žádost.
Nové úkoly
7.1. OV vzal na vědomí zprávu člena OV pro kulturu paní Taťány Seidlerové o objednání kolotočů na termín 24.4.2011.
7.2. Příští schůze OV se koná v pondělí 2.5.2011 v 19:00hod.
Zapsal: Pavel Novák
KATEGORIE - Archiv aktualit, Zápisy z jednání OVKvěten 10th, 2011