Lubojaty

Původní stránky obce Lubojaty a tvoje nebo moje :-)

Zápis ze schůze č. 12 Osadního výboru Lubojaty


Datum: 7.11.2011
Přítomni: Oldřich Němec, Ing. Pavel Novák, Taťána Seidlerová, Bc Radim Žídek, Ivana Chovancová
Omluveni: Václav Bartolotti, Dana Kunovská

Kontrola úkolů z předcházející schůze:

2.2. OV připraví dopis na MÚ ohledně zajištění možnosti kulturního vyžití v obci z důvodu neexistence vhodných prostor pro pořádání akcí. (Sál OV je v havarijním stavu, navíc má nedostatečnou kapacitu, sál hostince u Jindry je v prodeji a jeho budoucnost je nejistá)

Byly nastíněny způsoby řešení a další postup. Do příští schůze připraví OV materiál výhod a nevýhod jednotlivých řešení a Ing. Novák začne zpracovávat studii využitelnosti obou objektů.

Předseda OV zpracoval další podklad pro MU a pro zpracování studie byly zajištěny podklady v archívu stavebního úřadu.
Ing. Novák se spojí s Ing. Foltasovou z MÚ Bílovec, která nezávisle na nás začla řešit studii a koordinují další postup prací.

Byla zpracována studie na výstavbu nové budovy, jako další řešení neutěšené situace . OV stále preferuje variantu odkupu a rekonstrukce stávající hospody U Jindry, ale pokud nebude jiné řešení než výstavba nové budovy doporučujeme umístění mezi budovou školy a šatnami hřiště a doporučujeme vzájemné funkční propojení těchto tří objektů.
Trvá

4.6. Občany byly vzneseny požadavky na dodláždění chodníků, opravy komunikací apod.

Na veřejné schůzi s zástupci města jsme byli obeznámeni s finančním limitem pro obec na opravy a investice ve výši 150 000,- Kč, tento považujeme i vzhledem k nutným pracím a hlavně k velikosti obce za nedostatečný.

- Předseda za účasti zástupců města prošel vytipované lokality na úpravy chodníků a bylo dohodnuto, že město nechá zpracovat projekt a následnou realizaci.
Proběhlo VŘ na projekt nových chodníků a dne 14.9.2011 provedl p. Žídek s p. Bialíkem vytipování nutných oprav stávajících chodníků, které proběhnou ještě v tomto kalendářním roce.

Ještě v tomto roce bude realizována první etapa rekonstrukce stávajících chodníků ne kterou plynule v příštím roce naváže etapa druhá.

První část chodníků byla opravena, chodníky kolem hlavní cesty budou opraveny na jaře. Správce komunikace nesouhlasil s opravami před začátkem zimního období

10.4. Ov prověří možnost lepšího umístění plakátovací plochy

Na schůzi OV byl vznesen návrh umístit plakátovací plochu vpravo od autobusové zastávky před plot. OV zjistí možnost takového umístění.

11.2. OV zajistí zakoupení hliníkového žebříku pro úklid v budově OV – zajistí p. Novák
Trvá

11.3. OV žádá MU odbor životního prostředí o záchovný ořez topolu u kluziště a lip na hřbitově , aby nedocházelo k padání suchých větví,

Dle vyjádření odboru životního prostředí MU jsou stromy posudkem odborného dendrologa určeny k vykácení , jejich stav je špatný a odborník vidí ořez jako zbytečný. OV zajistí vyjádření dendrologa a na základě tohoto vyjádření navrhne případnou novou výsadbu.

Nové úkoly

12.1. Příští schůze OV se koná ve středu 7.12.2011 v 19:00hod.

Zapsal: Pavel Novák

KATEGORIE - Archiv aktualit, Zápisy z jednání OVListopad 30th, 2011

Napsat komentář


Redakce lubojaty.cz si vyhrazuje právo mazat podle vlastního uvážení texty anonymní, urážlivé, agresivní, úmyslně komolené a také zjevné provokace.

function openCmp(event){ event.preventDefault(); event.stopPropagation(); scmp.open(); }}