Zápis ze schůze č. 3 Osadního výboru Lubojaty
Datum: 13.12.2010
Přítomni:
Václav Bartolotti,
Ivana Chovancová,
Oldřich Němec,
Ing. Pavel Novák,
Taťána Seidlerová,
Bc Radim Žídek
Kontrola úkolů z předcházející schůze:
1.2. Z minulého funkčního období přešel na nový osadní výbor úkol apelovat na Městský úřad Bílovec ve snaze převedení zbylých místních komunikací v katastru obce, které dodnes patří Pozemkovému fondu, do vlastnictví města a následně naléhat na jejich urychlenou opravu.
- Trvá
1.3. Oprava kanalizace na pozemku pana Ruska byla přislíbena do konce 10/2010 a do dnešního dne nebyly práce započaty. Žádáme o sdělení průběhu realizace této akce.
- Po konzultaci s panem Bialíkem bude provedeno místní šetření za účelem dořešení dalšího postupu
- místní šetření proběhne v jarních měsících
1.4. Dle vyjádření představitelů osadního výboru minulého funkčního období je otázkou dalšího šetření ve věci vlastnictví pozemků pod památníkem padlých pověřen právní zástupce města . OV si dává za úkol zjistit současný stav této záležitosti.
- Paní Chovancová mluvila s městskou právničkou paní Navedlovou a bylo jí sděleno, že věc je v šetření a obdržela příslib, že o dalším jednání budeme průběžně informováni
- Trvá
1.5. OV připraví žádost na Stavební úřad v Bílovci na odstranění stavby v havarijním stavu č.p. 40 (dům p. Mikoláše Bugára), který svým stavem ohrožuje zdraví a bezpečnost občanů.
- Ing. Novák připravil oficiální žádost, která bude v nejbližších dnech zaslána na stavební úřad do Bílovce.
- Dle zjištění je objekt v exekučním řízení a tudíž podání žádosti do vyřešení řízení je bezpředmětné
1.8. Údržba chodníků: Hlavní údržba chodníků bude nadále prováděna firmou Slumbi s.r.o.
Operativní údržba chodníků v hlavní části obce kolem obchodu a obecního aktivu: na vývěsku bude umístěna nabídka na provádění prací.
- Dle sdělení paní Holáňové budou podmínky pro vykonávání úklidu chodniků následující : osoba s živnostenským listem a vlastním IČO,
120 Kč/hod (evidence hodin u předsedy OV
Žádáme MÚ o potvrzení těchto podmínek.
- Od MÚ jsme stanovisko neobdrželi, předseda osobně vyjedná případné podmínky, protože situaci je nutno urgentně řešit
2.1 OV obdržel žádost od MÚ o sdělení, zda není známo, kdo vysázel topoly na pozemku p.č. 175, k.ú. Lubojaty.
OV provede šetření a zašle odpověď na MÚ.
- topoly vysázela firma Ing. Miroslava Kurky, který situaci na MU osobně vyřeší.
2.2. OV připraví dopis na MÚ ohledně zajištění možnosti kulturního vyžití v obci z důvodu neexistence vhodných prostor pro pořádání akcí. (Sál OV je v havarijním stavu, navíc má nedostatečnou kapacitu, sál hostince u Jindry je v prodeji a jeho budoucnost je nejistá)
- P. Novák předložil OV koncept dopisu, který budou členové OV připomínkovat, na příští schůzi se připraví konečná verze dopisu.
2.3 V příštím roce se uskuteční oslavy 120let hasičů a 735 první písemné zmínky o obci. Pro přípravný výbor těchto oslav byli za OV nominováni:
p. Radim Žídek, p. Oldřich Němec, pí. Taťána Seidlerová.
- z přípravného výboru odstoupil p. Oldřich Němec , místo něj nastoupí Ing. Pavel Novák
2.4. Paní Taťána Seidlerová předložila OV zprávu o přípravě divadelního představení ochotnické souboru z Bílovce, které se bude konat dne 26.11.2010 v sále OV. OV schválil dobrovolné vstupné na tuto akci.
- divadelní představení proběhlo za účasti 70 diváků k všeobecné spokojenosti přítomných, vybrané dobrovolné vstupné bude použito na kulturní činnost obce v příštím roce. OV děkuje paní T. Seidlerové a ostatním, kteří se organizace zúčastnili za přípravu této akce.
Nové úkoly:
3.1. Od MU jsme obdrželi žádost k vyjádření k odprodeji p.č. 1073 , kat. úz. Lubojaty , na kterém stojí již několik desetiletí maringotka s včelínem, jedná se včelín u lesa v Údolí mladých. Tuto žádost podal vlastník včelína p. Jakub Adamec z Bílovce.
OV nemá k odprodeji námitek, žádost MÚ bude vyvěšena ve skřínce u budovy OV a na internetu KLIKNI ZDE pro informace k odprodeji p.č. 1073 , katastrální území Lubojaty.
(RM/5/155 schvaluje
pronájem části pozemku p.č. 1073 lesní pozemek o výměře 345 m2 v k.ú. Lubojaty, pro XXXXX, bytem Bílovec, Čs. armády, na dobu neurčitou za účelem včelaření, za nájemné 2,- Kč/m2 a rok, tj. celkem 690,- Kč/rok. )
3.2. Do příští schůze připraví členové OV návrhy na kulturní akce pro rok 2011. Vyzýváme občany, kteří by chtěli podat jakýkoliv návrh na kulturní akci pro příští rok ať se obrátí na kteréhokoliv člena OV, nebo napíšou svůj podnět na internetové stránky obce do diskuze pod tento zápis.
3.3. Příští schůze OV se koná v pondělí 17.1.2011 v 18:30hod.
Zapsal: Pavel Novák
Přítomni:
Václav Bartolotti,
Ivana Chovancová,
Oldřich Němec,
Ing. Pavel Novák,
Taťána Seidlerová,
Bc Radim Žídek
Kontrola úkolů z předcházející schůze:
1.2. Z minulého funkčního období přešel na nový osadní výbor úkol apelovat na Městský úřad Bílovec ve snaze převedení zbylých místních komunikací v katastru obce, které dodnes patří Pozemkovému fondu, do vlastnictví města a následně naléhat na jejich urychlenou opravu.
- Trvá
1.3. Oprava kanalizace na pozemku pana Ruska byla přislíbena do konce 10/2010 a do dnešního dne nebyly práce započaty. Žádáme o sdělení průběhu realizace této akce.
- Po konzultaci s panem Bialíkem bude provedeno místní šetření za účelem dořešení dalšího postupu
- místní šetření proběhne v jarních měsících
1.4. Dle vyjádření představitelů osadního výboru minulého funkčního období je otázkou dalšího šetření ve věci vlastnictví pozemků pod památníkem padlých pověřen právní zástupce města . OV si dává za úkol zjistit současný stav této záležitosti.
- Paní Chovancová mluvila s městskou právničkou paní Navedlovou a bylo jí sděleno, že věc je v šetření a obdržela příslib, že o dalším jednání budeme průběžně informováni
- Trvá
1.5. OV připraví žádost na Stavební úřad v Bílovci na odstranění stavby v havarijním stavu č.p. 40 (dům p. Mikoláše Bugára), který svým stavem ohrožuje zdraví a bezpečnost občanů.
- Ing. Novák připravil oficiální žádost, která bude v nejbližších dnech zaslána na stavební úřad do Bílovce.
- Dle zjištění je objekt v exekučním řízení a tudíž podání žádosti do vyřešení řízení je bezpředmětné
1.8. Údržba chodníků: Hlavní údržba chodníků bude nadále prováděna firmou Slumbi s.r.o.
Operativní údržba chodníků v hlavní části obce kolem obchodu a obecního aktivu: na vývěsku bude umístěna nabídka na provádění prací.
- Dle sdělení paní Holáňové budou podmínky pro vykonávání úklidu chodniků následující : osoba s živnostenským listem a vlastním IČO,
120 Kč/hod (evidence hodin u předsedy OV
Žádáme MÚ o potvrzení těchto podmínek.
- Od MÚ jsme stanovisko neobdrželi, předseda osobně vyjedná případné podmínky, protože situaci je nutno urgentně řešit
2.1 OV obdržel žádost od MÚ o sdělení, zda není známo, kdo vysázel topoly na pozemku p.č. 175, k.ú. Lubojaty.
OV provede šetření a zašle odpověď na MÚ.
- topoly vysázela firma Ing. Miroslava Kurky, který situaci na MU osobně vyřeší.
2.2. OV připraví dopis na MÚ ohledně zajištění možnosti kulturního vyžití v obci z důvodu neexistence vhodných prostor pro pořádání akcí. (Sál OV je v havarijním stavu, navíc má nedostatečnou kapacitu, sál hostince u Jindry je v prodeji a jeho budoucnost je nejistá)
- P. Novák předložil OV koncept dopisu, který budou členové OV připomínkovat, na příští schůzi se připraví konečná verze dopisu.
2.3 V příštím roce se uskuteční oslavy 120let hasičů a 735 první písemné zmínky o obci. Pro přípravný výbor těchto oslav byli za OV nominováni:
p. Radim Žídek, p. Oldřich Němec, pí. Taťána Seidlerová.
- z přípravného výboru odstoupil p. Oldřich Němec , místo něj nastoupí Ing. Pavel Novák
2.4. Paní Taťána Seidlerová předložila OV zprávu o přípravě divadelního představení ochotnické souboru z Bílovce, které se bude konat dne 26.11.2010 v sále OV. OV schválil dobrovolné vstupné na tuto akci.
- divadelní představení proběhlo za účasti 70 diváků k všeobecné spokojenosti přítomných, vybrané dobrovolné vstupné bude použito na kulturní činnost obce v příštím roce. OV děkuje paní T. Seidlerové a ostatním, kteří se organizace zúčastnili za přípravu této akce.
Nové úkoly:
3.1. Od MU jsme obdrželi žádost k vyjádření k odprodeji p.č. 1073 , kat. úz. Lubojaty , na kterém stojí již několik desetiletí maringotka s včelínem, jedná se včelín u lesa v Údolí mladých. Tuto žádost podal vlastník včelína p. Jakub Adamec z Bílovce.
OV nemá k odprodeji námitek, žádost MÚ bude vyvěšena ve skřínce u budovy OV a na internetu KLIKNI ZDE pro informace k odprodeji p.č. 1073 , katastrální území Lubojaty.
(RM/5/155 schvaluje
pronájem části pozemku p.č. 1073 lesní pozemek o výměře 345 m2 v k.ú. Lubojaty, pro XXXXX, bytem Bílovec, Čs. armády, na dobu neurčitou za účelem včelaření, za nájemné 2,- Kč/m2 a rok, tj. celkem 690,- Kč/rok. )
3.2. Do příští schůze připraví členové OV návrhy na kulturní akce pro rok 2011. Vyzýváme občany, kteří by chtěli podat jakýkoliv návrh na kulturní akci pro příští rok ať se obrátí na kteréhokoliv člena OV, nebo napíšou svůj podnět na internetové stránky obce do diskuze pod tento zápis.
3.3. Příští schůze OV se koná v pondělí 17.1.2011 v 18:30hod.
Zapsal: Pavel Novák
KATEGORIE - Archiv aktualit, Zápisy z jednání OVProsinec 20th, 2010
21. prosince 2010 v 12:32 hodin
Jak je možné, že 70 diváků + x ochotníků mohlo vystupovat v sále OV ale stolní tenis se zde hrát nesmí????? Není to trošku kocourkov?