Zápis ze schůze č. 4 Osadního výboru Lubojaty
Datum: 14.1.2011
Přítomni: Václav Bartolotti, Ivana Chovancová, Oldřich Němec, Ing. Pavel Novák, Taťána Seidlerová, Bc Radim Žídek, Dana Kunovská
Kontrola úkolů z předcházející schůze:
1.2. Z minulého funkčního období přešel na nový osadní výbor úkol apelovat na Městský úřad Bílovec ve snaze převedení zbylých místních komunikací v katastru obce, které dodnes patří Pozemkovému fondu, do vlastnictví města a následně naléhat na jejich urychlenou opravu.
- Trvá
1.3. Oprava kanalizace na pozemku pana Ruska byla přislíbena do konce 10/2010 a do dnešního dne nebyly práce započaty. Žádáme o sdělení průběhu realizace této akce.
- Po konzultaci s panem Bialíkem bude provedeno místní šetření za účelem dořešení dalšího postupu
- místní šetření proběhne v jarních měsících
- Trvá
1.4. Dle vyjádření představitelů osadního výboru minulého funkčního období je otázkou dalšího šetření ve věci vlastnictví pozemků pod památníkem padlých pověřen právní zástupce města . OV si dává za úkol zjistit současný stav této záležitosti.
- Paní Chovancová mluvila s městskou právničkou paní Navedlovou a bylo jí sděleno, že věc je v šetření a obdržela příslib, že o dalším jednání budeme průběžně informováni
- Trvá
1.8. Údržba chodníků: Hlavní údržba chodníků bude nadále prováděna firmou Slumbi s.r.o. Operativní údržbu chodníků bude na základě smlouvy s MÚ provádět pan Vladimír Kurka.
2.2. OV připraví dopis na MÚ ohledně zajištění možnosti kulturního vyžití v obci z důvodu neexistence vhodných prostor pro pořádání akcí. (Sál OV je v havarijním stavu, navíc má nedostatečnou kapacitu, sál hostince u Jindry je v prodeji a jeho budoucnost je nejistá)
- Dopracovaná verze dopisu bude předložena zástupcům zájmových složek v obci k připomínkování a po jejich následné signaci bude dopis předán zástupcům města do konce ledna.
2.3 V příštím roce se uskuteční oslavy 120let hasičů a 735 první písemné zmínky o obci. Přípravný výbor má dne 17.1. první schůzi. Zájem se podílet na této akci projevilo sdružení Myslivců.
3.2. Do příští schůze připraví členové OV návrhy na kulturní akce pro rok 2011. Vyzýváme zájmové složky, aby nabídly svůj vlastní plán akcí k zapracování do obecního plánu kulturních akcí na rok 2011. Tento bude následně zveřejněn na internetových stránkách obce a vývěsní nástěnce.
Nové úkoly:
4.1. OV se na dnešní schůzi vrátil k možnosti využití budovy OV pro hraní stolního tenisu a nabízí k využití zasedací místnost v přízemí. Zájemci o využití této místnosti hlaste se u pana V. Bartolottiho. Pokud máte jiný návrh řešení, prosím přijďte jej přednést na příští schůzi OV.
4.2. SDH požádalo o příspěvek 5000,. Kč na konání plesu. Vzhledem k omezenému rozpočtu schválil OV příspěvek 3000,-Kč
4.3. Základní a mateřská škola a pořadatelé dětského maškarního plesu žádají OV o příspěvek 2000,- Kč na konání akce. OV tento příspěvek schvaluje.
4.4. OV zve všechny občany obce na :
„Veřejnou schůzi vedení města Bílovce s občany“,
která se koná ve středu 16.února 2011 v 18:30hod. v sále OV v Lubojatech.
4.5. Osadní výbor souhlasí s nákupem hliníkového žebříku za účelem údržby budovy OV.
4.6. Občany byly vzneseny požadavky na dodláždění chodníků :
1/ uličky za hasičskou zbrojnicí
2/ zatáčky ke kluzišti
OV zjistí majetkové podmínky pozemků a možnosti provedení v rámci plánovaných investic.
4.7. Dle rozpočtu města Bílovec je na investiční akce v obci vymezena částka 150.000,- Kč . Vyzýváme občany, aby podávali podněty k co nejefektivnějšímu využití těchto prostředků.
4.8.. Příští schůze OV se koná v pondělí 14.2.2011 v 18:30hod.
Zapsal: Pavel Novák
Přítomni: Václav Bartolotti, Ivana Chovancová, Oldřich Němec, Ing. Pavel Novák, Taťána Seidlerová, Bc Radim Žídek, Dana Kunovská
Kontrola úkolů z předcházející schůze:
1.2. Z minulého funkčního období přešel na nový osadní výbor úkol apelovat na Městský úřad Bílovec ve snaze převedení zbylých místních komunikací v katastru obce, které dodnes patří Pozemkovému fondu, do vlastnictví města a následně naléhat na jejich urychlenou opravu.
- Trvá
1.3. Oprava kanalizace na pozemku pana Ruska byla přislíbena do konce 10/2010 a do dnešního dne nebyly práce započaty. Žádáme o sdělení průběhu realizace této akce.
- Po konzultaci s panem Bialíkem bude provedeno místní šetření za účelem dořešení dalšího postupu
- místní šetření proběhne v jarních měsících
- Trvá
1.4. Dle vyjádření představitelů osadního výboru minulého funkčního období je otázkou dalšího šetření ve věci vlastnictví pozemků pod památníkem padlých pověřen právní zástupce města . OV si dává za úkol zjistit současný stav této záležitosti.
- Paní Chovancová mluvila s městskou právničkou paní Navedlovou a bylo jí sděleno, že věc je v šetření a obdržela příslib, že o dalším jednání budeme průběžně informováni
- Trvá
1.8. Údržba chodníků: Hlavní údržba chodníků bude nadále prováděna firmou Slumbi s.r.o. Operativní údržbu chodníků bude na základě smlouvy s MÚ provádět pan Vladimír Kurka.
2.2. OV připraví dopis na MÚ ohledně zajištění možnosti kulturního vyžití v obci z důvodu neexistence vhodných prostor pro pořádání akcí. (Sál OV je v havarijním stavu, navíc má nedostatečnou kapacitu, sál hostince u Jindry je v prodeji a jeho budoucnost je nejistá)
- Dopracovaná verze dopisu bude předložena zástupcům zájmových složek v obci k připomínkování a po jejich následné signaci bude dopis předán zástupcům města do konce ledna.
2.3 V příštím roce se uskuteční oslavy 120let hasičů a 735 první písemné zmínky o obci. Přípravný výbor má dne 17.1. první schůzi. Zájem se podílet na této akci projevilo sdružení Myslivců.
3.2. Do příští schůze připraví členové OV návrhy na kulturní akce pro rok 2011. Vyzýváme zájmové složky, aby nabídly svůj vlastní plán akcí k zapracování do obecního plánu kulturních akcí na rok 2011. Tento bude následně zveřejněn na internetových stránkách obce a vývěsní nástěnce.
Nové úkoly:
4.1. OV se na dnešní schůzi vrátil k možnosti využití budovy OV pro hraní stolního tenisu a nabízí k využití zasedací místnost v přízemí. Zájemci o využití této místnosti hlaste se u pana V. Bartolottiho. Pokud máte jiný návrh řešení, prosím přijďte jej přednést na příští schůzi OV.
4.2. SDH požádalo o příspěvek 5000,. Kč na konání plesu. Vzhledem k omezenému rozpočtu schválil OV příspěvek 3000,-Kč
4.3. Základní a mateřská škola a pořadatelé dětského maškarního plesu žádají OV o příspěvek 2000,- Kč na konání akce. OV tento příspěvek schvaluje.
4.4. OV zve všechny občany obce na :
„Veřejnou schůzi vedení města Bílovce s občany“,
která se koná ve středu 16.února 2011 v 18:30hod. v sále OV v Lubojatech.
4.5. Osadní výbor souhlasí s nákupem hliníkového žebříku za účelem údržby budovy OV.
4.6. Občany byly vzneseny požadavky na dodláždění chodníků :
1/ uličky za hasičskou zbrojnicí
2/ zatáčky ke kluzišti
OV zjistí majetkové podmínky pozemků a možnosti provedení v rámci plánovaných investic.
4.7. Dle rozpočtu města Bílovec je na investiční akce v obci vymezena částka 150.000,- Kč . Vyzýváme občany, aby podávali podněty k co nejefektivnějšímu využití těchto prostředků.
4.8.. Příští schůze OV se koná v pondělí 14.2.2011 v 18:30hod.
Zapsal: Pavel Novák
KATEGORIE - Archiv aktualit, Zápisy z jednání OVLeden 22nd, 2011