Zápis ze schůze č. 11 Osadního výboru Lubojaty
Datum: 10.10.2011
Přítomni: Oldřich Němec, Ing. Pavel Novák, Taťána Seidlerová, Bc Radim Žídek, Ivana Chovancová
Omluveni: Václav Bartolotti, Dana Kunovská
Kontrola úkolů z předcházející schůze:
2.2. OV připraví dopis na MÚ ohledně zajištění možnosti kulturního vyžití v obci z důvodu neexistence vhodných prostor pro pořádání akcí. (Sál OV je v havarijním
stavu, navíc má nedostatečnou kapacitu, sál hostince u Jindry je v prodeji a jeho budoucnost je nejistá)
Byly nastíněny způsoby řešení a další postup. Do příští schůze připraví OV materiál výhod a nevýhod jednotlivých řešení a Ing. Novák začne zpracovávat studii využitelnosti obou objektů.
Předseda OV zpracoval další podklad pro MU a pro zpracování studie byly zajištěny podklady v archívu stavebního úřadu.
Ing. Novák se spojí s Ing. Foltasovou z MÚ Bílovec, která nezávisle na nás začala řešit studii a koordinují další postup prací.
Byla zpracována studie na výstavbu nové budovy, jako další řešení neutěšené situace . OV stále preferuje variantu odkupu a rekonstrukce stávající hospody U Jindry, ale pokud nebude jiné řešení než výstavba nové budovy doporučujeme umístění mezi budovou školy a šatnami hřiště a doporučujeme vzájemné funkční propojení těchto tří objektů.
Trvá
4.6. Občany byly vzneseny požadavky na dodláždění chodníků , opravy komunikací apod.
Na veřejné schůzi s zástupci města jsme byli obeznámeni s finančním limitem pro obec na opravy a investice ve výši 150 000,- Kč, tento považujeme i vzhledem k
nutným prácím a hlavně k velikosti obce za nedostatečný.
- Předseda za účasti zástupců města prošel vytipované lokality na úpravy chodníků a bylo dohodnuto, že město nechá zpracovat projekt a následnou realizaci.
Proběhlo VŘ na projekt nových chodníků a dne 14.9.2011 provedl p. Žídek s p. Bialíkem vytipování nutných oprav stávajících chodníků, které proběhnou ještě v
tomto kalendářním roce.
Ještě v tomto roce bude realizována první etapa rekonstrukce stávajících chodníků ne kterou plynule v příštím roce naváže etapa druhá.
10.2. Dnešní schůze se zúčastnil starosta města p. Klimek za účelem dořešení realizace přemístění pomníků obětem válek. OV stále preferuje umístění na zahradě školy a se starostou bylo dohodnuto, že po odsouhlasení cenové nabídky provede přemístění pomníku a zhotovení ostatních s tím souvisejících prací p. Jaroslav Chovanec ml.
Hlavní stavební práce byly provedeny , pomník je osazen a je zhotoven plot oddělující pomník od školní zahrady. Následně bude dořešena úprava okolí pomníku
vysypáním křeminitým kamenivem a úprava vzhledu doplněním květin do kamenných resp. betonových truhlíků.
10.4. Ov prověří možnost lepšího umístění plakátovací plochy
Trvá
Nové úkoly
11.1. OV přidělí 3000,- Kč farnímu společenství na příspěvek na svatodušní slavnosti
11.2. OV zajistí zakoupení hliníkového žebříku pro úklid v budově OV – zajistí p. Novák
11.3. OV žádá MU odbor životního prostředí o záchovný ořez topolu u kluziště a lip na hřbitově , aby nedocházelo k padání suchých větví,
11.4. Příští schůze OV se koná v pondělí 7.11.2011 v 19:00hod.
Zapsal: Pavel Novák
KATEGORIE - Archiv aktualit, Zápisy z jednání OVŘíjen 14th, 2011