Zápis ze schůze č. 13 Osadního výboru Lubojaty
Datum: 7.12.2011
Přítomni: Oldřich Němec, Ing. Pavel Novák, Taťána Seidlerová, Bc Radim Žídek, Ivana Chovancová,Dana Kunovská
Omluven: Václav Bartolotti,
Kontrola úkolů z předcházející schůze:
2.2. OV připraví dopis na MÚ ohledně zajištění možnosti kulturního vyžití v obci z důvodu neexistence vhodných prostor pro pořádání akcí. (Sál OV je v havarijním stavu, navíc má nedostatečnou kapacitu, sál hostince u Jindry je v prodeji a jeho budoucnost je nejistá)
Byly nastíněny způsoby řešení a další postup. Do příští schůze připraví OV materiál výhod a nevýhod jednotlivých řešení a Ing. Novák začne zpracovávat studii využitelnosti obou objektů.
Předseda OV zpracoval další podklad pro MU a pro zpracování studie byly zajištěny podklady v archívu stavebního úřadu.
Ing. Novák se spojí s Ing. Foltasovou z MÚ Bílovec, která nezávisle na nás začla řešit studii a koordinují další postup prací.
Byla zpracována studie na výstavbu nové budovy, jako další řešení neutěšené situace . OV stále preferuje variantu odkupu a rekonstrukce stávající hospody U Jindry, ale pokud nebude jiné řešení než výstavba nové budovy doporučujeme umístění mezi budovou školy a šatnami hřiště a doporučujeme vzájemné funkční propojení těchto tří objektů.
Trvá
4.6. Občany byly vzneseny požadavky na dodláždění chodníků , opravy komunikací apod.
Na veřejné schůzi s zástupci města jsme byli obeznámeni s finančním limitem pro obec na opravy a investice ve výši 150 000,- Kč, tento považujeme i vzhledem k nutným pracem a hlavně k velikosti obce za nedostatečný.
- Předseda za účasti zástupců města prošel vytipované lokality na úpravy chodníků a bylo dohodnuto, že město nechá zpracovat projekt a následnou realizaci.
Proběhlo VŘ na projekt nových chodníků a dne 14.9.2011 provedl p. Žídek s p. Bialíkem vytipování nutných oprav stávajících chodníků, které proběhnou ještě v tomto kalendářním roce.
Ještě v tomto roce bude realizována první etapa rekonstrukce stávajících chodníků ne kterou plynule v příštím roce naváže etapa druhá.
První část chodníků byla opravena, chodníky kolem hlavní cesty budou opraveny na jaře. Správce komunikace nesouhlasil s opravami před začátkem zimního období
Trvá
10.4. Ov prověří možnost lepšího umístění plakátovací plochy
Na schůzi OV byl vznesen návrh umístit plakátovací plochu vprvo od autobusové zastávky před plot. OV zjistí možnost takového umístění.
Trvá
11.3. OV žádá MU odbor životního prostředí o záchovný ořez topolu u kluziště a lip na hřbitově , aby nedocházelo k padání suchých větví,
Dle vyjádření odboru životního prostředí MU jsou stromy posudkem odborného dendrologa určeny k vykácení , jejich stav je špatný a odborník vidí ořez jako zbytečný. OV zajistí vyjádření dendrologa a na základě tohoto vyjádření navrhne případnou novou výsadbu.
Nové úkoly
13.1. OV dostal k vyjádření návrh společnosti Česká pošta a.s. o výrazném omezení, příp. zrušení pobočky v naší obci.
OV zásadně nesouhlasí s uzavřením pošty a tím omezováním služeb občanům.
13.2. OV připraví anketu pro občany ohledně nakládání s bioodpadem, především listím a trávou. Důvodem je neutěšená situace při podzmním pálení listí, kdy se tak obec dostává do permanentního oblaku dýmu a zhoršujeme si tak sami životní prostředí v obci. Anketu připraví p. Němec
13.3. Členové OV byli seznámeni se seznamem jubilantů pro rok 2012.
13.4. Kronikářka obce p. Seidlerová se účastnila besedy s žáky ZŠ, kde je seznamovala s historií obce
13.5. Příští schůze OV se koná v pondělí 16.1.2012 v 19:00hod.
Zapsal: Pavel Novák
KATEGORIE - Archiv aktualit, Zápisy z jednání OVLeden 4th, 2012