Zápis ze schůze č. 14 Osadního výboru Lubojaty
Datum: 16.1.2012
Přítomni: Oldřich Němec, Ing. Pavel Novák, Taťána Seidlerová, Bc Radim Žídek, Ivana Chovancová,
Omluven: Václav Bartolotti, Dana Kunovská
Host: Lenka Broskevičová
Kontrola úkolů z předcházející schůze:
2.2. OV připraví dopis na MÚ ohledně zajištění možnosti kulturního vyžití v obci z důvodu neexistence vhodných prostor pro pořádání akcí. (Sál OV je v havarijním stavu, navíc má nedostatečnou kapacitu, sál hostince u Jindry je v prodeji a jeho budoucnost je nejistá)
Byla zpracována studie na výstavbu nové budovy, jako další řešení neutěšené situace . OV stále preferuje variantu odkupu a rekonstrukce stávající hospody U Jindry, ale pokud nebude jiné řešení než výstavba nové budovy doporučujeme umístění mezi budovou školy a šatnami hřiště a doporučujeme vzájemné funkční propojení těchto tří objektů.
Trvá
4.6. Občany byly vzneseny požadavky na dodláždění chodníků , opravy komunikací apod.
Na veřejné schůzi s zástupci města jsme byli obeznámeni s finančním limitem pro obec na opravy a investice ve výši 150 000,- Kč, tento považujeme i vzhledem k nutným pracem a hlavně k velikosti obce za nedostatečný.
- Předseda za účasti zástupců města prošel vytipované lokality na úpravy chodníků a bylo dohodnuto, že město nechá zpracovat projekt a následnou realizaci.
Proběhlo VŘ na projekt nových chodníků a dne 14.9.2011 provedl p. Žídek s p. Bialíkem vytipování nutných oprav stávajících chodníků, které proběhnou ještě v tomto kalendářním roce.
V současnosti se zpracovává projekt na realizaci nových chodníků v zatáčce u kluziště. Dle sdělení probíhá jednání o ceně pozemku s vlastníkem. O jeho výsledku budeme posléze informováni.
Trvá
10.4. Ov prověří možnost lepšího umístění plakátovací plochy
Na schůzi OV byl vznesen návrh umístit plakátovací plochu vprvo od autobusové zastávky před plot. OV zjistí možnost takového umístění.
Pan Bialík vznesl dotaz na právní důsledky tohoto řešení a seznámí nás s výsledkem
13.1. OV dostal k vyjádření návrh společnosti Česká pošta a.s. o výrazném omezení, příp. zrušení pobočky v naší obci.
OV zásadně nesouhlasí s uzavřením pošty a tím omezováním služeb občanům. Byla připravena anketa mezi občany a na internetových stránkách obce . Výsledky zašleme jako podporu našeho stanoviska zástupcům města.
13.2. OV připraví anketu pro občany ohledně nakládání s bioodpadem, především listím a trávou. Důvodem je neutěšená situace při podzimním pálením listí, kdy se tak obec dostává do permanentního oblaku dýmu a zhoršujeme si tak sami životní prostředí v obci. Anketu připraví p. Němec
Trvá
Nové úkoly
14.1. Na žádost školy bylo z rozpočtu města uvolněno 16.000,- Kč na novou prolézačku na školní hřiště
14.2. OV schvaluje příspěvek 1.500,- na konání dětského plesu dne 17.3.2012, který se uskuteční v sále hostince v Bítově.
14.3. OV byl seznámen s s plánem oslav 100. Let trvání školy v obci. Oslavy by se měly uskutečnit v polovině června letošního roku, kdy během pátečního programu dojde k setkání současných a bývalých pracovníků školy a v sobotu se uskuteční den otevřených dveří s výstavou zaměřenou k jubileu školy.
OV na tuto akci schvaluje příspěvek 2.000,- Kč.
14.4. Veřejná schůze občanů s zástupci města se uskuteční ve středu 8.2.2012 v 18:30hod. v zasedací místnosti OV.
14.5. OV reaguje na četné stížnosti občanů a vyzývá pracovníky společnosti Slumbi , aby vysypané popelnice vraceli na původní místo a nenechávali je, jak se často stává, stát v jízdním pásu místní komunikace. Děkujeme.
14.6. OV příští schůze se uskuteční v pondělí 6.2.2012 v 19:00
Zapsal: Pavel Novák
Přítomni: Oldřich Němec, Ing. Pavel Novák, Taťána Seidlerová, Bc Radim Žídek, Ivana Chovancová,
Omluven: Václav Bartolotti, Dana Kunovská
Host: Lenka Broskevičová
Kontrola úkolů z předcházející schůze:
2.2. OV připraví dopis na MÚ ohledně zajištění možnosti kulturního vyžití v obci z důvodu neexistence vhodných prostor pro pořádání akcí. (Sál OV je v havarijním stavu, navíc má nedostatečnou kapacitu, sál hostince u Jindry je v prodeji a jeho budoucnost je nejistá)
Byla zpracována studie na výstavbu nové budovy, jako další řešení neutěšené situace . OV stále preferuje variantu odkupu a rekonstrukce stávající hospody U Jindry, ale pokud nebude jiné řešení než výstavba nové budovy doporučujeme umístění mezi budovou školy a šatnami hřiště a doporučujeme vzájemné funkční propojení těchto tří objektů.
Trvá
4.6. Občany byly vzneseny požadavky na dodláždění chodníků , opravy komunikací apod.
Na veřejné schůzi s zástupci města jsme byli obeznámeni s finančním limitem pro obec na opravy a investice ve výši 150 000,- Kč, tento považujeme i vzhledem k nutným pracem a hlavně k velikosti obce za nedostatečný.
- Předseda za účasti zástupců města prošel vytipované lokality na úpravy chodníků a bylo dohodnuto, že město nechá zpracovat projekt a následnou realizaci.
Proběhlo VŘ na projekt nových chodníků a dne 14.9.2011 provedl p. Žídek s p. Bialíkem vytipování nutných oprav stávajících chodníků, které proběhnou ještě v tomto kalendářním roce.
V současnosti se zpracovává projekt na realizaci nových chodníků v zatáčce u kluziště. Dle sdělení probíhá jednání o ceně pozemku s vlastníkem. O jeho výsledku budeme posléze informováni.
Trvá
10.4. Ov prověří možnost lepšího umístění plakátovací plochy
Na schůzi OV byl vznesen návrh umístit plakátovací plochu vprvo od autobusové zastávky před plot. OV zjistí možnost takového umístění.
Pan Bialík vznesl dotaz na právní důsledky tohoto řešení a seznámí nás s výsledkem
13.1. OV dostal k vyjádření návrh společnosti Česká pošta a.s. o výrazném omezení, příp. zrušení pobočky v naší obci.
OV zásadně nesouhlasí s uzavřením pošty a tím omezováním služeb občanům. Byla připravena anketa mezi občany a na internetových stránkách obce . Výsledky zašleme jako podporu našeho stanoviska zástupcům města.
13.2. OV připraví anketu pro občany ohledně nakládání s bioodpadem, především listím a trávou. Důvodem je neutěšená situace při podzimním pálením listí, kdy se tak obec dostává do permanentního oblaku dýmu a zhoršujeme si tak sami životní prostředí v obci. Anketu připraví p. Němec
Trvá
Nové úkoly
14.1. Na žádost školy bylo z rozpočtu města uvolněno 16.000,- Kč na novou prolézačku na školní hřiště
14.2. OV schvaluje příspěvek 1.500,- na konání dětského plesu dne 17.3.2012, který se uskuteční v sále hostince v Bítově.
14.3. OV byl seznámen s s plánem oslav 100. Let trvání školy v obci. Oslavy by se měly uskutečnit v polovině června letošního roku, kdy během pátečního programu dojde k setkání současných a bývalých pracovníků školy a v sobotu se uskuteční den otevřených dveří s výstavou zaměřenou k jubileu školy.
OV na tuto akci schvaluje příspěvek 2.000,- Kč.
14.4. Veřejná schůze občanů s zástupci města se uskuteční ve středu 8.2.2012 v 18:30hod. v zasedací místnosti OV.
14.5. OV reaguje na četné stížnosti občanů a vyzývá pracovníky společnosti Slumbi , aby vysypané popelnice vraceli na původní místo a nenechávali je, jak se často stává, stát v jízdním pásu místní komunikace. Děkujeme.
14.6. OV příští schůze se uskuteční v pondělí 6.2.2012 v 19:00
Zapsal: Pavel Novák
KATEGORIE - Archiv aktualit, Zápisy z jednání OVÚnor 26th, 2012