Zápis ze schůze č. 18 Osadního výboru Lubojaty
Datum: 18.6.2012
Přítomni: Oldřich Němec, Ing. Pavel Novák, Taťána Seidlerová, Bc Radim Žídek, Ivana Chovancová, Václav Bartolotti
Omluven: Dana Kunovská
Kontrola úkolů z předcházející schůze:
2.2. Řešení umožnění kulturního vyžití v obci.
Členové OV byli seznámeni se stavem jednání ohledně výstavby nového společenského domu. Za účasti členů OV a zástupců jednotlivých složek byly definovány požadavky pro zadávací studii a zpracován grafický koncept dispozice objektu, který byl projednán se zástupci města. Městský projektant vytvoří studii, kterou zašle k nahlédnutí a k seznámení OV.
Studie byla zveřejněna na stránkách obce a ve vitríně. OV zvažuje jakým způsobem by do diskuze o podobě a výstavbě společenského domu zapojila širokou veřejnost. Zvažujeme možnost veřejné schůze, podpisové akce, nebo ankety. Na další schůzi bude upřesněno jak se občané budou moci do diskuze zapojit.
TRVÁ
4.6. Občany byly vzneseny požadavky na dodláždění chodníků , opravy komunikací apod. Byly dotaženy všechny smluvní podklady o odprodeji pozemků pro nový chodník . Realizace oprav stávajících chodníků byla přislíbena na začátek dubna.
Vzhledem k úpravám rozsahu prováděných prací bude možno provést větší množství opravy chodníků
V současné době probíhá realizace úpravy chodníků, OV žádá pracovníky městského úřadu o řádnou kontrolu kvality prováděných prací.
V měsíci srpnu budou práce na chodnících pokračovat
10.4. Ov prověří možnost lepšího umístění plakátovací plochy
Na schůzi OV byl vznesen návrh umístit plakátovací plochu vprvo od autobusové zastávky před plot. OV zjistí možnost takového umístění.Po vznesení námitky na umístění plakátovací plochy vedle zastávky majitelem oplocení bude OV hledat nové místo.
TRVÁ
13.2. OV připraví anketu pro občany ohledně nakládání s bioodpadem, především listím a trávou. Důvodem je neutěšená situace při podzmním pálení listí, kdy se tak obec dostává do permanentního oblaku dýmu a zhoršujeme si tak sami životní prostředí v obci.
- S výsledky ankety byli občané seznámeni na internetových stránkách. K naší lítosti účast v anketě byla minimální, což příliš nesvědčí o snaze občanů tuto situaci řešit. Ze zúčastněných občanů byl vylosován výherce soutěže.
- Zároveň OV vznese dotaz na Slumbi, kdo rozhodl o nevhodném umístění kontejneru a listí u kluziště.
OV s panem Zdražilem projedná možnost umístění listí na hnojiště na jeho pozemku
Nové úkoly
18.1. Byly provedeny rekapitulace oslavenců pro podzim roku 2012
18.2. OV byl seznámen s dopisem pana Ruska městskému úřadu ohledně rekonstrukce místní komunikace vedoucí k domu č.p. 1.
OV doporučuje provést opravu komunikace a žádost p. Ruska podporuje
18.3. OV byl seznámen s přípravou dne obce – netradiční olympiády konané dne 23.-24. 6. a odsouhlasil finanční dotaci z kulturního fondu na tuto akci.
18.4. Příští schůze se uskuteční v pondělí 10.9.2012 v 19:00
V případě potřeby svolá předseda schůzi i během prázdnin
Zapsal: Pavel Novák
Přítomni: Oldřich Němec, Ing. Pavel Novák, Taťána Seidlerová, Bc Radim Žídek, Ivana Chovancová, Václav Bartolotti
Omluven: Dana Kunovská
Kontrola úkolů z předcházející schůze:
2.2. Řešení umožnění kulturního vyžití v obci.
Členové OV byli seznámeni se stavem jednání ohledně výstavby nového společenského domu. Za účasti členů OV a zástupců jednotlivých složek byly definovány požadavky pro zadávací studii a zpracován grafický koncept dispozice objektu, který byl projednán se zástupci města. Městský projektant vytvoří studii, kterou zašle k nahlédnutí a k seznámení OV.
Studie byla zveřejněna na stránkách obce a ve vitríně. OV zvažuje jakým způsobem by do diskuze o podobě a výstavbě společenského domu zapojila širokou veřejnost. Zvažujeme možnost veřejné schůze, podpisové akce, nebo ankety. Na další schůzi bude upřesněno jak se občané budou moci do diskuze zapojit.
TRVÁ
4.6. Občany byly vzneseny požadavky na dodláždění chodníků , opravy komunikací apod. Byly dotaženy všechny smluvní podklady o odprodeji pozemků pro nový chodník . Realizace oprav stávajících chodníků byla přislíbena na začátek dubna.
Vzhledem k úpravám rozsahu prováděných prací bude možno provést větší množství opravy chodníků
V současné době probíhá realizace úpravy chodníků, OV žádá pracovníky městského úřadu o řádnou kontrolu kvality prováděných prací.
V měsíci srpnu budou práce na chodnících pokračovat
10.4. Ov prověří možnost lepšího umístění plakátovací plochy
Na schůzi OV byl vznesen návrh umístit plakátovací plochu vprvo od autobusové zastávky před plot. OV zjistí možnost takového umístění.Po vznesení námitky na umístění plakátovací plochy vedle zastávky majitelem oplocení bude OV hledat nové místo.
TRVÁ
13.2. OV připraví anketu pro občany ohledně nakládání s bioodpadem, především listím a trávou. Důvodem je neutěšená situace při podzmním pálení listí, kdy se tak obec dostává do permanentního oblaku dýmu a zhoršujeme si tak sami životní prostředí v obci.
- S výsledky ankety byli občané seznámeni na internetových stránkách. K naší lítosti účast v anketě byla minimální, což příliš nesvědčí o snaze občanů tuto situaci řešit. Ze zúčastněných občanů byl vylosován výherce soutěže.
- Zároveň OV vznese dotaz na Slumbi, kdo rozhodl o nevhodném umístění kontejneru a listí u kluziště.
OV s panem Zdražilem projedná možnost umístění listí na hnojiště na jeho pozemku
Nové úkoly
18.1. Byly provedeny rekapitulace oslavenců pro podzim roku 2012
18.2. OV byl seznámen s dopisem pana Ruska městskému úřadu ohledně rekonstrukce místní komunikace vedoucí k domu č.p. 1.
OV doporučuje provést opravu komunikace a žádost p. Ruska podporuje
18.3. OV byl seznámen s přípravou dne obce – netradiční olympiády konané dne 23.-24. 6. a odsouhlasil finanční dotaci z kulturního fondu na tuto akci.
18.4. Příští schůze se uskuteční v pondělí 10.9.2012 v 19:00
V případě potřeby svolá předseda schůzi i během prázdnin
Zapsal: Pavel Novák
KATEGORIE - Archiv aktualit, Zápisy z jednání OVSrpen 16th, 2012